Unreal Tournament 3

2007-12-14 14:31 napsal Lukáš Havrlant

Řežba jak má být.

Už demo UT3 slibovala, že to bude dobré pokračování nejklasičtější střílečky. A taky že jo! UT2004 jsem nehrál, ale vyrůstal jsem na Unreal Tournament (myslím ten nejpůvodnější) a poté UT2003, což se na dlouhou dobu stala ma nejoblíbenější hra ;-). Na UT3 jsem se těšil jako malé dítě a i kvůli tomu jsem si pořizoval Harryho.

První dojmy z Unrealu jsou dobré, hra je dynamická a svižná, jak má být. Akorát mě klasicky prudí kampaň, protože když si dávám nějakou instatní akcičku, jsem zvyklý tam mít tři hordy spolu a protihráčů, kdežto v kampani jsou běžně na tři prdele velkou mapu tři hráči na každé straně. Takže jdete jdete jdete, někoho zabijete a zase půl minutu jdete jdete jdete… Ale to bývalo vždycky.

Další věc je překlad. Ve dne i v noci jsem se děsil toho, že bude UT3 dabovaný. Jen si to představte, jak místo krásného [dabl kyl] vám v bedýnkách zní Pomeje a jeho „Dvojitý zásah!“. Nebo místo „Head Hunter“ vám Vojta Kotek křičí, že jste „Lovec hlav!“. Naštěstí se dabing nekonal, můžu vás zase uklidnit. Žádný Pomeje ani Vojta Kotek. Přeložené jsou jen zbraně a apod. a do videí jsou přidány titulky. Nicméně i tak si budete muset zvyknout, že odteďka bude vaší nejoblíbenější zbraní energopuška (namísto link gun)… :-( (ale už existuje jakýsi modul, který tam vrátí angličtinu – ale nezkoušel jsem to)

Co mě trochu prozatím zklamalo, je výběr postavy. Máte na výběr asi ze čtyř ras a v každé rase jsou cca čtyři (skoro stejné) postavy. Sice si je můžete libovolně ozdobit, ale ani při vší vůli ze žádné postavičky neuděláte ani Brutalise ani Harlequina, známé tváře z Unreal Tournament 2003. Ale je možné, že se další postavy odemknou s dohranou kampaní (i když se mi to nezdá pravděpodobné, kampaň jsem ještě nedohrál, ale mapy mám všechny, takže nevím, proč bych neměl mít postavy). To je trochu blbý, hraju teď za jakéhosi polorobota.

Ve zbraních snad žádná extra zásadní změna není, prostě jsou klasicky Unrealovské. Akorát jistě potěší vrácení legenrádních dvoupistelok – pokud během vraždění seberete někomu enforcer (což je skoro nemožné, protože nějaké zbraně jsou na každém kroku, takže si musíte vyhlídnout nějakého zrovna obživnuvšího), můžete používat dvě pistole zároveň, což je skvělé ;-). Byla to jedna z mých oblíbených zbraní v původním Unreal Tournament.

Teď pár slov k novému módu Warfare. Principem je, že musíme postupně ovládnout všechny stanoviště a poté musíte zničit soupeřovu kouli v jeho základně. Zní to docela jednoduše, ale ono ovládnout postupně pět šest bodů zase taková sranda není. Co je dobré je, že se vždy bojuje prakticky u jednoho stanoviště. Pokud stanoviště očíslujeme 1–2-3–4-5, tak na když ovládáte body 1–2-3 a soupeř 4–5, bojuje se výhradně u bodů 3 a 4, vzdálenější stanoviště (1–2 a 5) jsou kryté a nejdou dobýt. Takže nemůžete jen tak přeběhnout mapu a zabrat nějaké úplně jiné stanoviště. To je fajn. Ze začátku to bylo trochu zmatené, protože – i po přečtení manuálu- jsem to moc nechápal. Ale po pár hrách to člověk prostě pochopí… Nebo prohraje ;-).

Hru jsem objednával u xzone, doručeno to bylo hned další den (resp. v úterý v noci objednáno, ve čtvrtek ráno doručeno, bez problémů). Součástí balení je i bonusové DVD, které jsem ještě neviděl. Balení můžete vidět na fotce:

UT3 small

Jestli si teda chcete užít pořádnou akcičku, cákance krve stříkající r postaviček, do kterých to perete rotačákem nebo raketometem roztrhané kusy těl (pro slabší povahy: krev jde vypnout), rozhodně Unreal Tournament 3 doporučuji ;-).

Linkuj.cz!

Komentáře

Komentáře jsou uzavřeny